lite mer

Saken är den..att jag tänkte vara snäll och berätta om hur våran Fredag/Lördag har sett ut! I fredags efter skolan drog jag hem och packade lite sen skjutsade pappa mig och erica till marija. Vi fixade lite saker som skulle fixas sen skulle vi med 18.20 tåget men som sagt, det var försenat, en timme också! Men vi kom iallafall iväg så småning om med några komplikationer på tåget dock. I flen hoppade linnea, emma och ida på. Framme i stockholm tog vi tunnelbanetåg till söder där linneas (pappas) lägenhet ligger. Vi kom till lägenheten vid 22.30 och då softade vi bara sen började vi laga mat och tagga. Ca 03.00 tog jag en dusch och vi började fixa oss. 04.20 typ åkte vi tillbaka ot stan och ställde oss i en kö, inte vilken kö som helst utan nämligen kön till idolaudition. Som sagt vid 04.30 ställde vi oss kön och vid 11.00 var vi inne. MÅSTE NÄMNA att vi stog och pratade med peter jihde oc blev "intervjuade" och filmade. vid klockan 12.00 ungefär var det dax för mig att gå in till juryn..
Just det! Million Stylez var där och spelade in en musik video, tror att man kan skymta oss flera gånger.
så här röda kan era ögon bli om ni stannar uppe länge utan att sova en blund! Rekomenderas ej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0