vårväder!

Sitter och käkar frukost nu; Melon och annanas! mums. Har musiken på högsta volym och vädret är även på våran sida. Perfekt. Tänkte hoppa in i duschen nu och sen dra mig till erica men först uppdatera lite om helgen.
.
.
Fredag: Efter skolan drog jag hem för att städa (duktig som jag är) sen gick jag till erica där även haza var. Hann vara där i ca en halvtimme sen skulle jag hem och käka. Eftersom haza har satt upp sin spegel så jävla bra i sitt rum, vilket betyder att man kan stå typ fem pers och sminka sig samtidigt, drog vi hem till henne för att fixa oss inför kvällen. När alla var färdiga gick vi hem till lelle (ericas farbror) och drack vin och lyssnade på toppenmusik. När vi hade vart där i några timmar drog vi till frans, riktigt trevligt var det! Tog en taxi hem strax efter halv tre.
.
Lördag: Jag och erica satt hemma hos henne och kikade på film. Efter ett bra tag tittar jag mot soffan där erica ligger och upptäcker att hon sover som ett litet barn -.- Så jag puttade lite på henne lite då och då men hon somnar om.. Drog hem vid halv ett och då hade jag fått liv i henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0