smakbomben!

Sitter i Linköping på hotellet nu. Vi har precis käkat middag här på hotellet. Eftersom att pappa vann de här med att bo på hotell och hockeybiljetter till imorn så fick vi även käka hur mycket mat vi ville för 2500:- Min middag fick se ut såhär, förrätt; Ankbröst med apelsin och lite rödvinssås. Varmrätt; Lasange ( smakade även av mammas tre olika fiskrätter ). Efter maten fick vi något som jag tror var en aptit retare för efterrätten :P (?) Det var det konstigaste men ändå godaste jag någonsin har ätit, det var basilikasorbet i melonsoppa, jag vet det låter konstigt men de var så gott! EN SMAK EXPLOSION! Efterrätt; Maräng swiss med chokladmousse & banan puré. Innan middagen låg jag i badkaret en vääldigt lång stund, relaxade lite bara. Anyway, nu ska jag mysa med la famila och kika på film.
.
slänger in bilder på en nybadad tove också.
HÖRS! / tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0