intoxication

hejsan!
Ligger i sängen just nu och vaknade för en stund sen. När jag vaknade kände jag
att jag hur halsen värkte och hur hostan kom, känns ju inte sådär jätte bra.
Gårdagen: När jag hade slutat kom erica & haza till linden sen mötte vi upp julia, linnea & lina på stan. Vi drog oss mot hembagarns för en fika och massa snack. Riktigt trevligt! Det är saker som det man måste göra oftare. Sen började klockan närma sig fem så det var dax för att dra hemmåt för att fixa sig lite inför kvällen. När alla var färdiga var det party som stod på listan. Först bar det av mot stina, där det var massa b-rudar. Runt nio någongång drog vi från stina. Kvällen slutade bra för vissa och lite sämre för andra, men för min egen del så var allt bra förutom att jag inte hade någon känsel i mina ben när jag kom hem.
tack för en trevlig kväll alla! / tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0