skriven av linnea

"Jag kommer ifrån flen så jag har lite gnällig dialekt men det gör inte så mycket för jag mår bra. Det är bra. tove och marija är från kholm så dom pratar ungefär likadant som jag, lite knälligt sådär. Marija har ticks, syn om henne men tur för mig och tove att vi inte har, man vill ju verka vara som hon i sommaren med göran som är ett jävla ticksmongo hehe. Nu sitter vi och lyssnar på olika dialekter som låter lite roliga sådär, lite kul tycker jag. Nu träffade jag mellan toves pattar med mitt papper, kulkul. Marija är sur tror jag hon klagar på mig och säger att jag är en jävla filosof. Vafan vill hon med de, det är frågan skulle hon säga då. Marija stammade när mr. X frågade vad det var för mat. Marijas dator har gett upp säger hon. Nu säger hon också att hon ska sluta prata, varför? det varken hon jag eller tove. Nu hittade tove nickaders dialekt på internet, ser man på. Den som söker han finner, hon i detta fall. Det fastnade ett papper under min sko för fem min sen ungefär och fasen vad tove och marija skrattade, hehe. Nu har vi precis kommit tillbaka från brandalarm så fucking jävla onödigt. Tove och elin tycker att hel suger. Fan heller dom äger så jävla hårt! Love them. Nu har vi samhällskunskap med nickander han är så söt och snäll älskar honom.. pusspuss!"
Linneas lilla berättelse hon skrev igår & idag.

Kommentarer
Postat av: linnea!!!!!!: D

fan vad jag är bäääääst! :D

2010-01-29 @ 16:15:06
Postat av: eyliiin

Linneeeeea du är sjuuuuuk ;D

2010-02-01 @ 19:42:43
Postat av: tove

hahahah!

2010-02-01 @ 20:16:32
URL: http://tovhej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0