s ö n d a g

jahaja, kom nyss hem.. fryser så mycket så jag vet inte vart jag ska ta vägen :P var ute och gick med erica och hunden, stötte även på lina och haza. Dagen har väll vart precis som alla andra söndagar brukar vara; tråkig!
Hemma hos erica satt vi och snackade om sommaren och fyfan vad man längtar, snart dax för att beställa p&l biljetter också så att det faktiskt blir av. Någon lasse konsert måste jag ju bara hinna med också.
imorgon är det skola, så otaggad. Stå i köket och får en halvtimmes rast på hela dagen, så slänger vi på idrott efter det också ! Det återstår bara att se hur utmattad jag är imorgon. Nu väntar sängen så jag tackar för mig.
tack för mig, hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0