medberg

ja jag har i alla fall hackat mej in på toves blogg, och jag är jätte arg :S har skrivt skitmycket men ne då råkade jag ta bort allt! äckelmac.. aja, tove är så dum att hon berättar sitt lösenord för mej och hon är så dum att hon har samma lösenord överallt!
I alla fall så, jaah.. sitter hemma hos tove, hon är förkyld som en somalie på antarktisk och jag har feber som en .. jaa, som en vadå? ska vi säga en eskimå i saharaöknen? ja det gör vi! vi kompleterar verkligen varandra hon och jag, she's cool and I'm hot ;) oohlalalaaa!
och vi ska snart sörpla lite kaffe, eller först ska jag be henne göra kaffe, sen dricka det. hmh, kanske ska ut och dova? fast det orkar jag inte. på tal om kaffe, ja kaffe i flen helt enkelt. som för oss vidare till just flen, jaa flenspojkarna, vad längesen det var man träffade dom. ja äns snackade med dom.. ja man har ju glidit ifrån dom det har man, synd ju. men men, c'est la vie! vi får väl se till att styra upp det här i kholm snart då, för dom lär ju a l d r i g styra upp det. haha! lika bäst, men då håller vi det nog hemligt. orkar inte blåklocka och krycka en gång till, och nej visst då kan man ju tänka såhär.. "men ställ dej inte mellan två killar som vill slåss med varandra då erica?" men jag tänker liksom inte så långt när jag är arg, och om man frågar tove så skulle nog hon påstå att jag inte tänker överhuvudtaget när jag är arg :)
ja imorgon så startar nedräkningen för mej då, och då blir det ju självklart krök på fredag för brudarna! ja, tänkte ju första bjuda in ett visst litet kill-gäng men det är ju inte så roligt när man har levt som uppblåsbara, underbara barbaraa i snart tre månader. liksom tjaa! haha, gnomen alltså.. ja han vet ju inte vad han vill men ne.
man kanske ska dra på den där lokalfesten på fredag? eller inte? är det värt det? svårt att säga men ne kanske ta en tripp till valla? ah fast.. ne helt enkelt. han skulle nog inte bli sådär jätte lycklig att se mej, neh. kanske inte det nej. fan vad svårt kärlek är! men ne jag tänker inte krypa efter någon kille, har aldrig gjort och tänker verkligen inte börja med en gnome i sånna fall. ifall jag ska göra det så är det ju enbart hotties som Johnny D, Antonio B eller Ewan McG som gäller alltså ;) rawr på dom. ah fast ne kanske det vettefan, gnomen har ju ändå fått mej på fall, tagit mej med storm, stulit mitt hjärta och alla dom där andra jobbiga kärleksklyschorna. nej usch, ska bli nunna kanske, eller lebb? hhmh! ah fast ne tycker ju om honom. usch på det igen. en liten bonpojk från bullerbyn liksom. hah! tjaa jag är blåögd och lättlurad eller vadå? ja helt enkelt.
nej nu märker jag att det börjar bli lite långt det här, men ja i alla fall.. mitt liv måste ju ändå vara mottligt intressant med tanke på att det skvallras så mycket om det så, jag tänkte hacka mej in på toves blogg ibland och klargöra lite saker så slipper ni skvallra om det :) och jaa, lika bra lika bra.
nu ska jag dricka kaffe!
om man kanske ska ta och steka till det lite här på slutet då
PEACE
erica medberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0