kondomjakt

hola!
kändes som att det var ett tag sen jag skev :P Sååå, idag är det onsdag, det betyder lååång dag.. slutade kvart i fyra, sov dock på hela bildlektionen. Efter det gick jag och erica ner på stan och solade, riktgt skönt! Sen vidare mot sultans och fikade med lelle. Eftersom att min kära mor fyller år idag så gick jag hem efter det och käkade och fikade lite med henne :) Har även haft en liten kondomjakt i skolan idag, den håller på tills på fredag så jag satsar på en vinst.. just nu leder linnéa, men vänta du bara! så imorgon fortsätter jakten..
fortsättning följer..

Kommentarer
Postat av: vinnarN linnea!

HAHA, du kommer aldrig ikapp mig, vi flenare är bra på sånt här vettu!

2010-02-10 @ 22:02:28
Postat av: vinnarN linnea!

HAHA, du kommer aldrig ikapp mig, vi flenare är bra på sånt här vettu!

2010-02-10 @ 22:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0