ahfan

Ville bara säga att ericusfikus har skaffat blogg! ser man på :) eller.. hon hade redan en och upptäckte det idag.
Nu sitter jag hemma hos erica med henne och haza iallafall, vi har gjort semlor och dricker kaua ( semlorna innehåller äppelmos istället för mandelmassa eftersom ingen av oss tycker om de ) så det är väldigt trevligt, inte för att det brukar vara något med mina tjejer (?) anyway, idag har jag vart ledig och spenderat förmiddagen framför tvn och en jätte god fruktsallad till frulle. Fick reda på tidigare idag att det inte blir någe mellösa på fredag heller.. menmen.



Marija är på väg till thailand nu -.-
Kom hem och va brun! (men inte för brun) och glöm inte min kokosnötsolja som du har lovat att köpa! :D
/ tove






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0