lars winnerbäck

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja.. helgen har varit lite grazy.
Som jag skrev tidigare så drog vi tjejer till stockholm, till linneas lägenhet. I fredags när vi hade kommit upp tog vi det bara lugnt, käka massa gott o.s.v. I lördags när alla hade vaknat och fixat sig, drog vi ner på stan för att shoppa! synd bara att det regnade som in åt helvete. På kvällen satt vi på ballkongen och lyssnade på iron maiden som spelade lite längre bort. Ett tag efter det drog erica och jag ner på stureplan, träffade massa trevligt folk och även Peter magnusson! :)

Igår var det lasse, det var det bästa jag har sett! Florence valentin, Dundertåget, Sophie zelmani & Laleh var förband. Florence valentin var helt klart bäst! Jag och Erica hamnade längst fram och det kändes helt underbart när lasse kom ut på scenen. Sjukt bra inledning med bara lasse på scen, nu finner jag inga mer ord.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0