helgen

Fredag
: Fyllde år :) Dagen började med att en viss erica medberg ringde och väckte mig klockan nio med en liten sång, uppskattas! Gick upp och duschade sen drog jag till erica, dit även lina kom en stund senare. Erica gjorde ( jag hjälpte till ) en stoor fruktsallad som vi åt medan vi snackade massa. När jag kom hem fick jag massa presenter och god mat! fick bl.a. en plattång (björn axén), manikyr, pengar, skor och lite annat. När kvällen började komma fick jag och erica för oss att vi skulle ner till djulö och lyxa till det ordentligt med tända ljus, filtar, lite vin och musik! Sen kom även aram & barzan förbi och höll oss sällskap. 23.59 fick jag ännu en sång.
.
Lördag: Strax efter att jag hade vaknat tvingade min snälla pappa mig att byta däck på bilen, så snäll som jag är fick jag dra mig ut och hjälpa honom med det. Sen tittade min saknade faster giggi och min kusin vincent förbi och vi tog en fika och snacka lite sådär. På kvällen drog mina föräldrar över till grannarna och då kom erica hit. Någon timme senare kom patric, domeniq, robin & lina :) Yttligare någon timma senare kom robin & dojan också, trevligt trevligt!
.
Med andra ord, en riktigt skön helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0